ΔιαταραχέςΘεραπείαGuestbooke-mailΣκοπόςΔημοσιεύσειςΒιογραφικόForum


Yποβάλετε μια Νέα Ερώτηση

Σύνολο ερωτημάτων: 557 Σελίδα: 39η Επιλέξτε κατηγορία:   


Πανικός


julia    12/03/2004 11:57
meta apo mia diskoli sinaisthimatika periodo gia mena ime epitelous kalitera. poy kai poy omos exo mia dispepti aisthisi kati san anisixia, ligo sfiximo sto stithos opos p.x.otan anisixoyme gia kati. Erxetai mono toy kai feugei mono tou otan prospatho na min to skeftomai. Mporei na to exo akoma kai otan exo kali diathesi. piga ston giatro kai mou ipe pvw den exo kati pathologiko.na ipotheso pow prokeitai gia antidrasi tou organismou sthn diskoli periodo poy perasa? eimai genika agxodis tipos alla pote to agxos den mou ekdilothike etsi. Ti na skefto?Nomizete pos prepei na anisixiso?einai kati poy tha figei me ton kairo kai molis iremiso gia ta kala?

Α. Κοτανίδης – Αγαπητή julia ! Από την περιγραφή σου μπορώ να υποθέσω ότι οι εκδηλώσεις αυτές είναι σωματοποίηση του άγχους , για το οποίο μπορείς να διαβάσεις στην ενότητα Διαταραχές της σελίδας .



tasos νταουτΣ    12/03/2004 12:37
καλησπερα ιατρε το προβλημα ειναι το εξηΣ ειχα ανχοΣ και διαταραχη πανικου και πηγα και εγω σε ψυχιατρο πηγα τοσο καλα που εφτασα σε σειμιο να μπω και να κανο και την ενχειριση που την αποφευγα τοσα χρονια και χωρισ ολικη ναρκοση τορα το θεμα ειναι οτι πιεστηκα πολυ και σε συνδιασμο να εχο να κανο διακοπεΣ πολυ καιρο εχο τοσο ανχοΣ που δεν μπορο να κανο τιποτα εχο υποτροπιαση πολυ ο ψυχιατροΣ μου εχει δοσει κια παιρνο xanax kai efexor xr 150 kai να ηρεμισο προτα και μετα να συνεχισουμε την θεραπεια .το προβλημα ειναι1 οτι εχο εθιστει με τα ανχολυτικα 2 τα παιρνο 8 μηνεΣ ΚΑΙ ΟΠΟΣ ξερειΣ τα φαρμακα ειναι υπατοξικα και χαλανε το σηκοτι το θεμα ειναι οτι εχο παρει τοσα xanax και δεν εχο ηρεμισει για να αρχισο ξανα την ψυχοθεραπεια παλι και να πηγαινο κοντα σιγα σιγα και αν δεν ηρεμισο ποτε η παρει και αλουσ μηνεσ τι θα κανο εγο συν οτι δεν μπορο να δουλευσο και εχο τοσα χρεη που θα μπο φηλακη τι να κανο? εντομεταξυ ακολουθο οτι μου λεει ο ιατροΣ μου αυτη η κατασταση με εχει κουρασει πολυ να βρο,να βρο αλλο φυχιατρο ?και ξερεισ ειναι πολυ που μεν ειναι φυχιατρη ομοΣ δεν εχουν κανει φυχαναλιση πραμα που σου δινουνε χαπια και οποΣ ξερειΣ τα φαρμακα σε πολλεΣ περιπτοσειΣ ειναι βοηθητικα χοριΣ να ξεπερναΣ το προβλημα που εχειΣ εδω στην αθηνα οι καλοι φυχιατροι ε ιναι δυσευρετη

Α. Κοτανίδης – Αγαπητέ Τάσο ! Η επιτυχημένη αντιμετώπιση των ψυχολογικών συγκρούσεων εξαρτάται από την επίτευξη καλής θεραπευτικής σχέσης με τον ειδικό η οποία προϋποθέτει την «ελεύθερη» έκφραση των συναισθημάτων (και κυρίως αρνητικών ) . Έτσι εάν είσαι «δυσαρεστημένος» με την διαδικασία ή με την έκβαση της , είναι προτιμότερο να το εκφράσεις και να το συζητήσεις παρά να μπεις αμέσως στην διαδικασία αναζήτησης άλλου ειδικού .



lena    09/03/2004 19:27
THA ITHELA NA ROTISA AN -KAI POS THERAPEUETE I KLEPTOMANIA.EUXARISTO

Α. Κοτανίδης - Αγαπητή lena ! Επειδή η κλεπτομανία συμπεριλαμβάνεται στις διαταραχές της προσωπικότητας , ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης της είναι ψυχοθεραπευτική προσέγγιση .



ΕΡΜΙΝΟΝΗ    02/03/2004 18:48
GIASAS THA ITHELA NA ME VOITHISETE NA KATANOISO TI MOU SIMVENI!EXO KAPIA SIMTOMATA OPOS TREMILOU,IPOTHERMIA,ILIGOUS,TASIS LIPOTHIMIAS KAI EXO KLISTI STON EAFTO MOU.FOVAME NA KANO TAXIDIA MAKRINA KAI KONTINA AKOMA KAI STO PERIPTER TIS GITONIS GIATI NOMIZO OTI KATI THA MOU SIMVI.PIGA SE GIATROUS KAI MOU IPAN OTI DEN EXO PROVLIMA PATHOLOGIKO.OLA XEKINISAN PRIN 2 MINES OTAN IPESTI ENA POLI SOVARO PSIXOLOGIKO SOK.ARXIZO NA PISTEVO PLEON OTI EXO PROVLIMA PSIXOLOGIKO KAI DEN XERO TI NA KANO.NIOTHO TOSO POLI ENTONA TO ESTIMA TOU FOVOU ME EXEI KIRIEPSI OTAN PERNAI APO TO MIALOMOU OTI THA VGO EXO APO TO SPITI FTANO STA ORIA TIS TRELAS.SE LIGES MERES THA PREPI NA ANTIMETOPISO TON FOVO MOU GIATI THA PREPI NA PAO ENA MEGALO TAXIDI POU DEN BORO NA TO ANAVALO ME TIPOTA.POS THA XEPERASO TOIS FOVIES MOU?

Α. Κοτανίδης – Αγαπητή ΕΡΜΙΟΝΗ ! Πιστεύω πως παρουσιάζεις μια μορφή αγχώδης διαταραχής για την οποία μπορείς να πληροφορηθείς από την ενότητα Διαταραχές της σελίδας .



FOITHTRIA    29/02/2004 22:45
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ! Συγχαρητήρια για το Site ΣΑΣ ! Έχω το εξής πρόβλημα σπουδάζω ΜΜΕ στο Α Έτος εδώ στην Αθήνα. Η Εξεταστική δεν ξεκίνησε καλά από τα 3 Μαθήματα που έχω δώσει νομίζω πώς δεν έχω περάσει σε κανένα ! Δεν ξέρω τι να κάνω...ολο αυτό μου χαλάει την διάθεση για να συνεχίσω...ενώ μου αρέσει η Σχολή-σκέφτομαι να τα απαρατήσω ! Τι να κάνω ?

Α. Κοτανίδης - Αγαπητή FOITHTRIA ! Μήπως θα ήταν σκόπιμο να περιμένεις τα αποτελέσματα των εξετάσεων και μετά να κρίνεις αν πέτυχες ή απέτυχες ;



ΚΑΠΟΥΛΕΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ    26/02/2004 19:40
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Α. Κοτανίδης - Αγαπητέ Παναγιώτη ! Οι πληροφορίες που αναζητάς βρίσκονται στην ενότητα Διαταραχές της σελίδας .



marilou    24/02/2004 16:53
Συγχατητήτια για την προσφορά σας. Τελευταία όταν ξαπλώνω μεσημερι για να ξεκουραστώ η καρδια μου χτυπα δυνατα και δεν με παιρνει ο υπνος. Επίσης, μερικες φορες (συνηθως κάθε βδομαδα για 2 μερες) εκει που ειμαι μια χαρα αρχιζει ένα αισθημα ανησυχιας και ισως φοβου με αισθημα καρδιακων παλμών. Πρέπει να σημειώσω πως οι τελευταιοι 2-3 μηνες μου επεφυλαξαν αρκετες στεναχωριες τις οποιες παλεψα να ξεπερασω, αλλα πέρασα από το σταδιο του να νομιζω πως αρχιζω να τρελαινομαι μια και δυσκολευομουν να ανακαμψω. Γενικα επισης δεν θελω να ειμαι μονη μου. Προσπαθω να λέω στον εαυτό μου να χαλαρωσει και πως όλα αυτά θα μέινουν πισω και κατά τ΄’αλλα η ζωή μου είναι υπεροχη. Τον περισσότερο καιρο αισθανομαι δυνατη.Αυτό που παθαινω είναι κριση πανικού, ή αγχους; Ανησυχω μηπως εχω καταθλιψη, η ειμαι νευρωτικη ή μη φυσιολογικη. Προβληματιζομαι γιατι εκει που αισθανομαι μια χαρα, πως όλα στη ζωή μου εχουν ξαναβρει το παλιο τους χρωμα, ξαφνικα χωρις αιτία εμφανιζεται το απροσδιοριστο αισθημα της ανησυχιας, κι επειτα σκεφτομαι πως όχι παλι θεε μου, μα τι μου συμβαινει και φοβαμαι μηπως δεν τα καταφερω . Γιατι συνεχιζει ο φοβος να ερχεται;Τελος θα ηθελα να ρωτησω γιατι αναστατωνομαι καθε φορα που ακουω για καποιον που εχει καταθλιψη η εχει κρισεις πανικου

Α. Κοτανίδης - Αγαπητή marilou ! Έχω την εντύπωση ότι αυτό που παθαίνεις είναι συμπτώματα Διαταραχής Πανικού , η οποία ανήκει στις Αγχώδεις Διαταραχές (βλ. την ενότητα Διαταραχές της σελίδας) . Η έννοια του «φυσιολογικού» είναι σχετική και εξαρτάται από τον βαθμό που οι εκδηλώσεις επηρεάζουν την ποιότητα των καθημερινών δραστηριοτήτων . Ο φόβος που ακολουθεί τα δυσάρεστα συναισθήματα (πόνος) είναι φυσιολογικός αμυντικός μηχανισμός που μας «αποτρέπει» από την επανάληψη των συμπεριφορών , οι οποίες υποκινούν την εμφάνιση τους . Για αυτό ακριβώς το λόγο σε «τρομάζουν» οι αναφορές στην Κατάθλιψη ή στην Διαταραχή Πανικού .



QWERTY    19/02/2004 12:27
Γειά σας κύριε Κοτανίδη.Το πρόβλημα μου είναι οτι αντιμετωπίζω κάποιες διαταραχές πανικου.Επισκέπτηκα έναν ψυχίατρο ο οποίος μου έδωσε το seroxat 30 mg ένα την ημέρα και το xanax 0,5 όποτε νομίζω οτι χρειάζεται.Θα ήθελα να μου πείτε μετα απο πόσο καιρο περίπου αρχίζουν να φαίνονται τα αποτελέσματα του φαρμάκου και πόσο μπορεί να κρατήσει μια τέτοια θεραπεία.Ακόμα σε περίπτωση που σταδιακά ελαττωθεί η αγωγή αν υπάρχει περίπτωση επανεμφάνισης των συμπτωμάτων.

Α. Κοτανίδης - Η αποτελεσματικότητα της φαρμακευτικής αγωγής κρίνεται στις πρώτες δυο μήνες από την έναρξη . Η διάρκεια της εξατομικεύεται αλλά είναι τουλάχιστον έξι μήνες . Τα φάρμακα αντιμετωπίζουν μόνο τα συμπτώματα , εάν οι αιτίες που οδήγησαν στην εμφάνιση της διαταραχής παραμείνουν άλυτες , με την πρώτη στρεσογόνη κατάσταση τα συμπτώματα μπορούν να επανεμφανιστούν έστω και με διαφορετική μορφή .



Δημητρης    01/02/2004 15:58
θα ηθελα να συμπληρωσω ομως οτι δεν με ενδιαφερει η απλη συμφιλιωση με το προβλημα και η παθητικη χρηση φαρμακων, αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι να βρω και παλι τον παλιο μου εαυτο αφου μεχρι πριν απο 2 χρονια μπορουσα να κανω πολλα πραγματα ΜΟΝΟΣ χωρις κανενα αγχος. Μπορουσα να ταξιδευω ΜΟΝΟΣ ατελειωτα και με διαφορες σκεψεις στο μυαλο πολλες φορες ακομα και στο εξωτερικο. Τωρα το αποφευγω ακομα και στο σπιτι μου. Ακομα και η αναμονη της απαντησης σας μου προκαλει αγχος. Πιστευετε οτι ειναι λυση να αντιμετωπιζουμε τους φοβους μας καταματα; Σας ευχαριστω και παλι εκ των προτερων.

Α. Κοτανίδης - Αγαπητέ Δημήτρη ! Το πρόβλημα σου ονομάζεται Διαταραχή Πανικού , την περιγραφή της οποίας μπορείς να βρεις στα περιεχόμενα της σελίδας στην ενότητα Διαταραχές και είναι καθαρά ψυχολογικού χαρακτήρα . Πιστεύω ότι , το να "αντιμετωπίζουμε τους φόβους μας κατάματα" είναι μια προσπάθεια πίεσης και επιβολής στον εαυτό μας το οποίο ήδη είναι αρκετά "καταπιεσμένο" για να έχει εμφανίσει τέτοιες εκδηλώσεις .



Elinor    30/01/2004 23:34
Οι κρίση πανικού μπορεί να είναι κληρονομική πάθηση; Μπορεί ο πάσχων να θεραπευτεί; Το xanax χορηγείται αποκλειστικά για κρισεις πανικού;

Α. Κοτανίδης – Οι πληροφορίες για τη Διαταραχή Πανικού βρίσκονται στην ενότητα Διαταραχές της σελίδας .



Σελίδες:   << στη αρχή | << | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | >>