ΔιαταραχέςΘεραπείαGuestbooke-mailΣκοπόςΔημοσιεύσειςΒιογραφικόForum


Yποβάλετε μια Νέα Ερώτηση

Σύνολο ερωτημάτων: 381 Σελίδα: 13η Επιλέξτε κατηγορία:   


Σωματικά συμπτώματα


ΝΤΙΝΟΣ    27/02/2013 22:34
ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΜΗΝΕΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΟΝΟ ΣΤΟ ΑΥΤΙ ΚΑΙ ΛΑΙΜΟ ΕΝ ΤΟ ΜΕΤΑΞΗ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ 5 ΟΡΛ 3 ΣΤΟΜΑΤΟΛΟΓΟΥΣ 3 ΠΑΘΟΛΟΓΟΥΣ ΥΠΕΡΥΧΟΥΣ ΤΡΑΧΗΛΟΥ ΑΞΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΛΑΙΜΟΥ ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ ....ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΠΟΝΑΩ ΜΟΥ ΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΜΜΟΝΗ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ....

Αγαπητέ Ντίνο, συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις τίθεται το θέμα της διαφορικής διάγνωσης, η οποία πραγματοποιείται μέσω της λήψης των αγχολυτικών σκευασμάτων. Εάν με τη λήψη τα συμπτώματα υποχωρούν αυτό σημαίνει ότι προέρχονται από το σωματοποίηση του άγχους, ειδικά όταν πρόκειται για αρρωστοφοβικές εμμονές και φόβο του θανάτου.



nikoleta    25/02/2013 12:44
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΑ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΚΟΒΕΤΑΙ Η ΑΝΑΠΝΟΗ,ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΩ ΑΝΑΣΑ ΝΙΩΘΩ ΚΑΨΙΜΟ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΩ,ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΙΑΣΙΜΟ ΚΑΙ ΚΑΨΙΜΟ.ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Αγαπητή Νικολέτα, υποθέτω ότι εάν διαβάσεις τις στήλες Σωματικά Συμπτώματα και Φοβίες της παρούσας σελίδας, θα μπορέσεις να καταλάβεις τις πραγματικές αιτίες του προβλήματος.



Βουλα    19/02/2013 00:20
Καλησπερα κ.Κοτανιδη & συγχαρητηρια για το site σας...(Ειμαι 29 ετων) εδω & 8 μηνες κι εγω βασανιζομαι απο τις φρικτες>>> (Κρισεις-Πανικου με \\\\\\\'Αγοραφοβια)ειμαι με ψυχολογικη υποστηριξη & φαρμακευτικη αγωγη Zoloft 150 & Xanax25.Εχω διαβασει στο site σας για τις Αγχωδεις Διαταρ\\\\\\\' & την αγοραφοβια, και ηθελα να σας ρωτησω εκτος απο \\\\\\\'\\\\\\\'ψυχολογικο αιτιο\\\\\\\'\\\\\\\'αν υπαρχει περιπτωση να ειναι και παθολογικο; Εχω \\\\\\\'Θυροειδη\\\\\\\' & πριν 2 μηνες που πηγα στην ενδοκρινολογο για ελεγχο, και της ειπα για τις ΑΓΧ\\\\\\\'ΔΙΑΤ\\\\\\\' που εχω, και με ενημερωσε οτι εχει \\\\\\\'απολυτη σχεση ο θυροειδης\\\\\\\' με τον οποιο επισης εχω προβλημα & επρεπε ηδη να ειχα κανει-επεμβαση!!! (Απο τοτε επηρεαστηκα & παλι αρχισαν οι πανικοι παλι να κορυφωνονται, ενω ηδη αισθανομουν καλυτερα πριν... Και θελω να μου πειτε αν επηρεαζουν οι \\\\\\\'ΑΓΧ-ΔΙΑΤ\\\\\\\' στην καρδια.... Χωρις να σας κουραζω θα ηθελα να μου πειτε την αποψη σας... Και κατι ακομα ηθελα να σας ρωτησω, για τα συγκεκριμενα φαρμακα-εκτος που μπορει να προκαλουν \\\\\\\'εθισμο\\\\\\\' αν εχουν κι αλλες παρενεργειες!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Αγαπητή Βούλα, οι διαταραχές της λειτουργίας του θυρεοειδή αδένα επηρεάζουν τον τόνο του νευρικού συστήματος και συμβάλλουν στην αύξηση του άγχους. Ωστόσο το ίδιο το άγχος, και ιδιαίτερα η διαταραχή πανικού προέρχονται από τις ιδιαιτερότητες της αντίληψης. Οι χρόνιες κατάστασης άγχους μπορούν να συμβάλλουν στην εκδήλωση των παθολογικών σωματικών προβλημάτων, συνήθως μετά την ηλικία των 40. Όσον αφορά τα φάρμακα, η θεωρία περί εθισμού από θεραπευτικές δοσολογίες είναι μύθος (βλ. τη στήλη «Φάρμακα»), ενώ οι περισσότερες παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών συνήθως εμφανίζονται κατά την πρώτη περίοδο λήψης τους.



PANOS    18/02/2013 00:47
καλησπερα.θα ηθελα να ρωτησω το εξης.εδω και λιγο καιρο νιωθω το εξης.οτιδηποτε και να συμβει κατα την διαρκεια της ημερας απο ενα απλο θορυβο και κατα τις αυξομειωσεις θορυβου απο οπου και να προερχονται αυτεςπχ βαζει ενας το ραδιο δυνατα ενω πριν ηταν πιο σιγα εγω νιωθω ενα σφιξιμο στην καρδια.γενικα σε αυξομειωσεις θορυβου οπου για αλλους ειναι κατι το φυσιολογικο εγω φοβαμαι και ψυχοπλακωνομαι με αποτελεσμα να μην κανω που μου αρεσουν οπως το να παιξω κιθαρα γιατι ετσι και παιξω την χορδη δυνατοτερα θα με πιασει αυτο το κατι.τι ναι αυτο γιατρε και που μπορει να οφειλεται.ευχαριστω.

Αγαπητέ Πάνο, εάν στην περίπτωση σου δεν πρόκειται για μια συγκεκριμένη δυσαρέσκεια, συνδεδεμένη με την αρνητική συσχέτιση της συγκεκριμένης ενασχόλησης με την κιθάρα, τότε πιθανόν η μειωμένη ουδός διεγερσιμότητας του εγκεφάλου να οφείλεται στην ένταση των αρνητικών συναισθημάτων, τα οποία συσχετίζονται με τη συναισθηματική αξιολόγηση της καθημερινότητας, προκαλούν αρνητική ένταση και διαμορφώνουν την υπερβολική ευαισθησία του σε συνηθισμένα ερεθίσματα, όμοια με την ευαισθησία της οποιασδήποτε πληγείσας περιοχής του σώματος (όπως για παράδειγμα η περιοχή ενός εγκαύματος είναι υπερευαίσθητη σε συνηθισμένο άγγιγμα, το οποίο το υγιές δέρμα αντιλαμβάνεται ως απλή αφή).



Σακης    17/02/2013 23:16
Γεια σας...Ειμαι 21 χρονών...Εδώ και 2 εβδομάδες μεσα στο κεφάλι μου ακούω έναν έντονο ήχο να διαπερνάει τα αυτιά μου εκείνη τη στιγμή που ακούω τον ήχο, νιώθω το κάφαλι να μουδιάζη και εναν μικρό πόνο και μερίκες φορές πιάνι ταχυκαρδία...Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Αγαπητέ Σάκη, εάν διαπιστωθεί από τους ιατρούς ανάλογης ειδικότητας ότι δεν υπάρχει κάποιο οργανικό πρόβλημα, τότε πιθανόν να πρόκειται για τη σωματοποίηση του άγχους.



nikoleta    13/02/2013 09:36
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΡΕ.ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΠΙΑΝΩ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΜΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΜΙΚΡΑ ΓΡΟΜΠΑΛΑΚΙΑ.ΑΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΑ ΠΙΑΝΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΧΙ.ΔΕΝ ΜΕ ΠΟΝΑΝΕ.ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΨΑΧΝΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ.ΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ?ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

Αγαπητή Νικολέτα, τα ζητήματα που αφορούν τις συγκεκριμένες κλινικές περιπτώσεις είναι προτιμότερο να αξιολογούνται κατ’ ιδίαν από τον ιατρό ανάλογης ειδικότητας. Οπότε και μια επίσκεψη στο χειρουργό ίσως να έλυνε τις απορίες σου.



ραφαηλια    13/02/2013 01:06
γεια σας, εγω μετα τον θανατο του νεαρου ξαδερφου μου απο ατυχημα εχω παθει νευροδερματιτιδα. ημουνα 12 χρονων και μετα απο φαγουρες 3 χρονων αυξηθηκε η μελανινη μου στα ποδια συγκεκριμενα και πηγα τοτε σε δερματολογο. τωρα ειμαι 21 και κανω θεραπεια απο 2 λυκειου δηλαδη 4 χρονια. εχουν σταματησει οι φαγουρες και ξεθοριαζουν τα σημαδια απο τα ποδια μου. πιστευετε πως θα φυγουν τελειως? διοτι ουτε θαλασσα πηγα αυτα τα χρονια κ ουτε φοραω κοντα τουχα μονο μακρια κ δεν βγενω στον ηλιο. ευχαριστω πολυ

Αγαπητή Ραφαηλία, ίσως να έχει νόημα να δοθεί αναγκαία προσοχή στη σημασία προσπάθειας αντιμετώπισης του άγχους, το οποίο και μην αποτελεί την αρχική αίτια των σωματικών προβλημάτων, εντούτοις διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην διαδικασία εκδήλωσής τους.



Γιαννης    12/02/2013 00:48
Καλησπερα γιατρε εχω καποια συμπτοματα που ειναι τα εξης νιωθω πολυ κουρασμενος ακομα κ αν δεν δοτλευω νιωθω το προσωπο μ πολυ ζεστο ενω οταν υο ακουμπαω δεν ειναι και εχω και κατι πονους αριστερα κ δεξια στα πλευρα στην ευθεια τσ κοιλιας τ μπορει να εχω

Αγαπητέ Γιάννη, εάν απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό και διαπιστωθεί ότι δεν υπάρχει περίπτωση κάποιας σωματικής παθολογίας, τότε τα συμπτώματα που περιγράφεις μπορούν να προέρχονται από τη σωματοποίηση του άγχους.



ΜΑΚΗΣ    09/02/2013 17:23
ΓΙΑΤΡΕ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 20 ΗΜΕΡΕΣ ΕΧΩ ΠΟΝΩ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΥ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΗΓΑ ΣΕ ΟΡΛ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΡΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ {ΥΠΕΡΥΧΟΣ ΤΡΑΧΥΛΟΥ ΚΑΘΑΡΟΣ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΙΣΗ ΚΑΘΑΡΗ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΠΑΝΑΩ ΓΙΑΤΙ?

Αγαπητέ Μάκη, η κλινικές περιπτώσεις δεν μπορούν να εκτιμηθούν από τα γραπτά μηνύματα, διότι απαιτούν άμεση επαφή για την όσο είναι δυνατόν πληρέστερη και αντικειμενικότερη εκτίμηση.



Ειρηνη    07/02/2013 19:16
Καλησπερα. Θα ηθελα να ρωτησω αν οι ημικρανιες θεωρουνται ψυχοσωματικη ασθενεια.

Αγαπητή Ειρήνη, άσχετα με το γεγονός εάν οι ημικρανίες θεωρούνται ή όχι ψυχοσωματική ασθένεια, υπάρχει ένας ισχυρός συσχετισμός τους με το άγχος, με τον τρόπο αντίληψης και με την ικανοποίηση του ατόμου από την καθημερινότητα του



Σελίδες:   << στη αρχή | << | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | >>