ΔιαταραχέςΘεραπείαGuestbooke-mailΣκοπόςΔημοσιεύσειςΒιογραφικόForum


Yποβάλετε μια Νέα Ερώτηση

Σύνολο ερωτημάτων: 360 Σελίδα: 18η Επιλέξτε κατηγορία:   


Σωματικά συμπτώματα


μιχαλης    09/07/2012 23:13
μετα απο χρονιες εξετασεις και δοκιμες φαρμακων για το φουσκωμα στην κοιλια και αφου πλεον οτιδηποτε κι αν φαω μοιαζει να με ενοχλει οι γιατροι κατεληξαν οτι πασχω απο σωματοποιηση αγχους και μου ζητησαν να απευθυνθω σε νευρολογο η ψυχιατρο για να λαβω πλεον φαρμακα αγχους το μονο που ειχα δοκιμασει ηταν το xanax το οποιο φανηκε να βοηθα στην αρχη αλλα κατοπιν τα συμπτωματα ηταν τα ιδια δεν ξερω τι ειδους φαρμακα εννουν μπορει καποιος να βοηθησει εχω απελπιστει!!

Αγαπητέ Μιχάλη, οι δυσλειτουργίες του πεπτικού συστήματος κατά κύριο λόγο οφείλονται στο άγχος. Επομένως, εάν αντιμετωπιστεί το άγχος με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο, τα όργανα που παρουσιάζουν κάποια διαταραχή θα επιστρέψουν ξανά την ομαλή τους λειτουργία. Ενώ ο βασικός λόγος της ύπαρξης των ειδικών είναι να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους ενδιαφερόμενους όταν αυτοί δεν είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στην επίλυση των προβλημάτων τους, και αυτό ισχύει για οποιοδήποτε επάγγελμα.



αφροδιτη    08/07/2012 12:26
γεια σας,θα ηθελα να σας ρωτησω σχετικα με καποια συμπτωματα που παρουσιαζω παροδικα. νιωθω ζαλη κανω εμετους,πονο στον αυχενα ,αδυναμια και καποιες φορες εχω την αισθηση οτι καποιος με σφιγγει στο λαιμο.ολα αυτα κρατανε για περιπου 3 εβδομαδες.εκανα γενικη αιματος οπου ειναι φυσιολογικη,η παθολογος μου ειπε οτι ειναι ιωση και ο ορθοπεδικος οτι ειναι αυχενικο οπου και μου ειπε να βαλω κολαρο.απο το κολαρο ειδα μικρη βελτιωση.ευχαριστω

Αγαπητή Αφροδίτη, από τη στιγμή που έχεις διαπιστώσει την βελτιώση, ποιος θα είναι ο λόγος να αμφισβητήσεις την άποψη του ορθοπεδικού;



Χριστινα    27/06/2012 08:30
Γεια σας. Εδω κ μισο μήνα περιπου έκανα εξετασεις για την καρδια μου. Ενω ηταν ολα απολύτως φυσιολογικά εγω φοβάμαι οτι εκει που κοιμάμαι τα βραδιά θα με πιάσει ανακοπή. Κοινώς εχω ενα αισθημα φόβου ως προς τον θάνατο..οτι δηλαδη θα πεθάνω στον ύπνο. Οι γονείς μου,μου λένε πως αυτο δε γίνεται απο τι στιγμή που δεν εχω φανερώσει κάποιο σύμπτωμα της καρδιάς. Ειναι απλα αγχος ειπαν. Ισχύει;; Ειναι κρίμα απο τα 17 μου να σκέφτομαι οτι θα πεθάνω κ χωρις να εχω προβλήματα.

Αγαπητή Χριστίνα, εσύ η ίδια τι πιστεύεις επί του θέματος, μπορεί όντως κάποιος να πεθάνει από ένα ανύπαρκτο πρόβλημα;



Ευαγγελία    08/06/2012 09:45
Γεια σας, τον τελαιυταίο καιρο νιωθω και γω καποια παραξενα συμπτωματα. ταχυκαρδιες ,δυσκολιες στον υπνο(αυπνιες), ενα σγιξιμο στο στηθος και γενικοτερα μια αισθηση φοβου. πηγα σε γιατρο μου ειπε δεν ειναι κατι παθολογικο.εκοψα το καπνισμα μηπως οφειλονται εκει ολα αυτα, αλλα παραμενουν και με ενοχλουν. ειναι θεμα αγχους; η μηπως εχω κατι ποαθλογικο και πρεπει να κανω διαφορες εξετασεις;

Αγαπητή Ευαγγελία, όταν δεν υπάρχουν έκδηλα συμπτώματα κάποιας παθολογικής κατάστασης, γίνεται λόγος για τη σωματοποίηση του άγχους, ειδικά αυτό αφόρα τις ηλικίες κάτω των 40 ετών. Το άγχος όμως δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με τη διακοπή του καπνίσματος, ούτε με κάποιους άλλους περιορισμούς ή απαγορεύσεις.



Nikos    07/06/2012 22:28
Καλησπέρα σας.. Εδω και 4 μήνες εχω μόνιμες ζαλάδες και ένα είδος ναυτίας κυρίως οταν βρίσκομαι έξω με κόσμο.. Νιώθω οτι το κεφάλι μου κινείται χωρίς βέβαια αυτό να συμβαίνει και ανακατεύομαι..Είναι δυνατόν να είναι ψυχολογικό..? Φοβάμαιμήπως όλη αυτή η κατάσταση έχει σαν βάση κάποιο οργανικό πρόβλημα..αν όχι φοβάμαι οτι η όλη πίεση θα με δημιουργήσει κάτι(πχ. καρδιακό πρόβλημα)..Υ.Γ. Ποτέ δεν έκανα μετό, ούτε λιποθύμισα απο την ζαλάδα.

Αγαπητέ Νίκο, εάν δεν υπάρχει ένα προηγούμενο παθολογικό υπόβαθρο, ποια συγκεκριμένα στοιχεία σε ωθούν να υποθέτεις ένα οργανικό πρόβλημα;



AΡΗΣ    04/06/2012 22:24
καλησπερα σας, εχω απο μικρος αφαιρεσεις (απωλεια συνειδησης για μικρο χρονικο διαστημα) για 18 χρονια επερνα μονο rivotril 1mg...η ζωη μου ηταν φυσιολογικη με αφαιρεσεις καθε 1 με 2 μηνες (παντα ομως μου προξενουσαν τρομο και αισθανομουν πολυ ασχημα για καποια ωρα)...τον τελευταιο χρονο αλλαξα το φαρμακο με σκοπο την ολικη αντιμετωπιση..και παιρνω VIMPAT 100 πρωι και 100 βραδυ μαζι με seroxat 20 kai frisium...ton teleytaio μηνα εχω συνεχως φοβο μην παθω καποια αφαιρεση...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ ΠΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΕΞΩ...το seroxat με βοηθαει αλλα δεν ειναι αρκετο να διωξω τον τρομο και τις σκεψεις μου ...τι μπορω να κανω?

Αγαπητέ Άρη, αν και η περίπτωση σου ανήκει περισσότερο στη δικαιοδοσία του νευρολόγου, θα μπορούσα να προσθέσω ότι η αντιμετώπιση του οποιουδήποτε προβλήματος είναι αποτελεσματικότερη όταν γνωρίζουμε την ουσία του γεγονότος έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να αντιληφθούμε τις πραγματικές του συνέπειες και να τις διαχωρίσουμε από τις πλασματικές, η οποίες επί των πλείστον οφείλονται στον πιθανό κοινωνικό αντίκτυπο και στην αξιολόγηση μας από τους άλλους. Όταν και εάν αντιμετωπιστεί ο φόβος των κοινωνικών επιπτώσεων, τότε μπορεί να εκλείψει και ο φαύλος κύκλος φόβος-πρόβλημα-φόβος, δίνοντας περιθώριο στην προσεκτικότερη μελέτη του καθεαυτού προβλήματος και στην εύρεση των αποτελεσματικότερων λύσεων του.



ΣΑΡΧΟΥΣΟΥΔΗ ΣΤΕΛΛΑ    29/05/2012 12:54
Γεια σας Είδα τη σελίδα σας και αποφάσισα να σας ενοχλήσω.Εδώ και μερικούς μήνες έχω μουδιάσματα στα πέλματα.Τώρα τελευταία στη διάρκεια του ύπνου μουδιάζουν και τα χέρια μου.Η δουλειά μου είναι καθιστική μπροστά σε υπολογιστή.Δεν μπορώ να καθίσω πίσω και σκύβω πάντα μπροστά και ενίοτε σταυροπόδι.Α να σας πω ότι 2 εβδομάδες τώρα έχω πόνους και στα πόδια από το ισχίον έως τις γάμπες.Όταν περπατώ δεν έχω ενοχλήσεις. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. Συμπληρωματικά σε προηγούμενη καταχώρησή μου ξέχασα να σας πω είμαι 49 χρόνων και εδώ και 2 χρόνια δεν έχω περίοδο. Ευχαριστώ

Αγαπητή Στέλλα, αν και δεν είμαι αρμόδιος για το ζήτημα που αναθέτεις, έχει παρατηρηθεί ότι το μούδιασμα των άκρων συνοδεύει την εμμηνόπαυση όπως πριν, έτσι και μετά, και οφείλεται στις ορμονικές μεταβολές, συνοδευμένες από δομικές, μεταβολικές και ψυχολογικές αλλαγές. Συνήθως διαρκούν 4-7 χρονιά και υποχωρούν αυτόματα, κατά την προσαρμογή του οργανισμού στα νέα δεδομένα. Οι αλλαγές της θέσης και οι ασκήσεις βοηθούν την αντιμετώπιση της έντασης των συμπτωμάτων.



ειρηνη    17/05/2012 12:01
Γεια σας..ειχα κατι πονακια στη καρδια και πισω στη πλατη,και πηγα σε καρδιολογο και μου εκανε υπερηχο και δεν μου βρηκε τιποτα.μου ειπε πως ειναι νευρικος πονος.εγω ομως φοβαμαι πολυ μην παθω κατι ξαφνικα το βραδυ.και αυτο ξεκινησε απο τοτε που ακουσα πως μια γυναικα πεθανε απο ανακοπη.επισης δεν μπορω να πιστω οτι δεν εχω κατι αφου συνεχιζω να ποναω.απο τοτε εχει μπει στο μυαλο μου και εχω παθει κατι σαν ψυχολογικο..τι μπορω να κανω ωστε να το ξεπερασω???

Αγαπητή Ειρήνη, εφόσον έχεις διαπιστώσει ότι το πρόβλημα σου είναι ψυχολογικό, είναι αναγκαίο να γνωρίσεις ότι τα ψυχολογικά προβλήματα βασίζονται κυρίως σε δυο άξονες. Ο πρώτος δομείται πάνω στη μη αντιστοιχία των υπαρχόντων αντιλήψεων με την πραγματικότητα, καθώς έχει την τάση να εξετάσει τα δεδομένα, σύμφωνα με τα παιδικά βιώματα, εκφραζόμενα επί των πλείστον από ανασφάλειες. Ο δεύτερος άξονας αποτελείται από την ανάγκη αποφυγής της δυσάρεστης καθημερινότητας, όταν ενεργοποιείται ο αμυντικός υποσυνείδητος μηχανισμός απόσπασης της προσοχής με ανύπαρκτα ουσιαστικά προβλήματα. Και οι δυο βασικοί άξονες μπορούν να αντιμετωπιστούν με την λήψη και υιοθέτηση των νέων γνώσεων για τον εαυτό μας, οι οποίες σταδιακά μεταμορφώνονται σε νέες αντιλήψεις, οι οποίες από τη μια πλευρά εξουδετερώνουν και αντικαθιστούν τις παλιότερες, μη αντίστοιχες στην πραγματικότητα, ενώ από την άλλη, προσφέρουν τη δυνατότητα να διαμορφώνουμε την καθημερινότητα σύμφωνα με τις πραγματικές μας ανάγκες, επιτυγχάνοντας την ικανοποίηση και ψυχική ισορροπία.



Joanna    13/05/2012 14:16
γεια σας απο χ8ες εχω ενα πονο στος στη8ος οταν τον ακουπαω δεν ξερω τι ειναι και aρχιζω να ανυσυχω :\\\\\\\\

Αγαπητή Ιωάννα, μήπως θα ήταν πιο εύστοχο, αντί να ανησυχείς χωρίς την πραγματική απειλή, να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό ώστε να λυθούν οι αμφιβολίες σου;



valentinos    13/05/2012 11:56
hi doctor. Ποια ειναι η γνωμη σας για το συνδρομο ευερεθυστου εντερου?Ρωταω γιατι τα φαρμακα δεν μπορουν να θεραπευσουν αυτη την ασθενεια μιας και οφειλεται στο στρες.Υπαρχει θεραπεια διαμεσου της ψυχολογιας?Ευχαριστω

Αγαπητέ Βαλεντίνε, μια μικρή διευκρίνηση, το σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου, όπως οι περισσότερες «οργανικές» παθήσεις, και ειδικά τα προβλήματα του γαστρεντερικού συστήματος, οφείλεται στο άγχος. Η διαφορά του άγχους από το στρες αποτελείται από το γεγονός ότι το στρες είναι μια αμυντική αντίδραση του οργανισμού σε πραγματική απειλή, ενώ το άγχος είναι ο φόβος προς το άγνωστο ή ο φόβος προς κάποιες εκδοχές, οι οποίες έχουν σχετικά μικρές πιθανότητες πραγματοποίησης. Η μετατροπή του αγνώστου σε γνωστό και η μετέπειτα αξιολόγηση σύμφωνα με την πραγματικότητα, βασισμένη σε έμπρακτη, εμπειρική και προσωπική τεκμηρίωση, επιτρέπει τη μείωση ή και εξάλειψη του άγχους, καθώς γίνεται αντιληπτό ότι ο φόβος προς το άγνωστο βασίζεται κυρίως στις ανασφάλειες, μη αντίστοιχες στην πραγματικότητα. Η μείωση ή η εξάλειψη του άγχους επιτρέπει την πληρέστερη λειτουργία του εγκεφάλου, ο οποίος αποκτά τη δυνατότητα να εκτελεί επιτυχώς το ρόλο του κεντρικού υπολογιστή που του αντιστοιχεί, δηλαδή, την ρύθμιση της λειτουργίας του κάθε οργάνου ή συστήματος του οργανισμού, καθώς και του συνδυασμού της βέλτιστης προσαρμογής τους στις αλλαγές του εξωτερικού και συνδεδεμένου με αυτό εσωτερικού περιβάλλοντος. Όταν η λειτουργία ενός οργάνου ρυθμίζεται επαρκώς, μειώνεται το κόστος των άσκοπων δραστηριοτήτων του και αυξάνονται οι πιθανότητες των εύστοχων παρεμβάσεων από την πλευρά του ίδιου του οργανισμού σε μορφή των εμφύτων αμυντικών ικανοτήτων.



Σελίδες:   << στη αρχή | << | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | >>