ΔιαταραχέςΘεραπείαGuestbooke-mailΣκοπόςΔημοσιεύσειςΒιογραφικόForum


Yποβάλετε μια Νέα Ερώτηση

Σύνολο ερωτημάτων: 374 Σελίδα: 19η Επιλέξτε κατηγορία:   


Σωματικά συμπτώματα


George    18/07/2012 13:51
Τελευταίο update. 6 μήνες με cipralex 20 mg ( τους πρώτους 2 μήνες και xanax ) τα οποία τα έκοψα εύκολα. Τους τελευταίους 2 μήνες παράλληλα παίρνω και wellbutrin και οι σεξουαλικές παρενέργειες του cipralex εξαφανίστηκαν. Όλα τα συμπτώματα που είχα πριν την αγωγή, πριν 6 μήνες έχουν εξαφανιστεί (κολλίτιδα, πρόβλημα στη συγκέντρωση, στον ύπνο, ιδεοψυχαναγκαστικά, ζαλάδες, σφίξιμο στο στήθος κλτ. Αυτό που επιμένει είναι το αίσθημα της βάρκας και αστάθεια. Προχτές έκανα μαγνητική η οποία βγήκε πεντακάθαρη (δεν έχω σκλήρυνση ή παρκινσον). Ο νευρολόγος λέει ότι ειμαι οκ, το ίδιο και ο παθολόγος, το ίδιο και ο οφθαλμίατρος. ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΑΘΕΙΑ, πως θα το επιλύσω, δεν θέλω να παίρνω φάρμακα μια ζωή. Σας ευχαριστώ

Αγαπητέ Γιώργο, όταν κάποιος θέλει πραγματικά να ξεφύγει από την μόνιμη εξάρτηση από τα φάρμακα (και αυτό αφόρα οποιοδήποτε πρόβλημα, είτε ψυχικό, είτε σωματικό), τότε καλείται να αλλάξει το σύνολο του τρόπου ζωής του, ο οποίος ο τρόπος εξαρτάται από την αντίληψη και τις υιοθετημένες αξίες. Διότι τα φάρμακα επηρεάζουν μόνο τις συνέπειες των αρχικών αιτιών, μειώνοντας προσωρινά την ένταση τους.



Νικολέτα    13/07/2012 13:23
Ναι Γιατρέ απο αγχος ειναι προφανως! Γιατι εχω κάνει ολες τις εξετασεις που πρεπει. Ξεπερνιέται αυτή η ζαλαδα και οι κηλίδες στην όραση ή θα παραμείνουν;;;

Αγαπητή Νικολέτα, εφόσον κάτι προέρχεται από το άγχος, προφανώς, με την αποτελεσματική αντιμετώπιση του άγχους θα εξαλειφθούν και οι σωματικές εκδηλώσεις του.



ΜΑΡΙΑGEO    13/07/2012 00:18
Γιατρε καλησπερα.Ειμαι 40 χρονων και αρχισα να υποφερω απο τα 33 απο πονους στην πλατη στο στηθος μουδιασματα στα ανω ακρα.εχω κανει αμετρητα τριπλεξ καρδιας 1 τεστ κοπωσεως.(Αυτος ο καρδιολογος μου τι τραβαει).δεν το αφησα ετσι.πηγα σε νευρολογο και μου εδωσε το cipralex 10mg.το πηρα για 1,5 χρονο.τιποτα δεν μου εκανε στους πονους!εχω ζησει απο τα 15,τεσσερις θανατους,απειρες αρρωστιες και 2 χειρουργεια δικα μου γυναικολογικα για αποκτηση παιδιο,με αποκορυφωση τον ακρωτηριασμο του αγαπημενου μου συζυγου πριν 3,5 χρονια περιπου. εχω αρχισει ψυχοθεραπεια εδω και 1 χρονο περιπου.οταν πηγαινω νιωθω αλλος ανθρωπος,οταν (λογω οικονομικων)δεν μπορω να παω ειμαι ψυχολογικα χαλια.ΞΕΡΩ οτι αυτοι οι πονοι ειναι ψυχοσωματικοι αλλα ΝΙΩΘΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΩΡΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ.η ερωτηση μου ειναι η εξης*θα γιατρευτω καποια στιγμη απο αυτους τους πονους χωρις φαρμακα?ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΓΙΑΤΡΕ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΩ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ.

Αγαπητή ΜΑΡΙΑGEO, εφόσον υπάρχουν απτά αποτελέσματα με την ψυχοθεραπεία ίσως να μη στερείται νοήματος να διαπραγματευτείς με τον ψυχοθεραπευτή σου, ώστε να βρεθεί μια λύση, η οποία θα σου επιτρέψει να μην την διακόπτεις. Όσον αφόρα την οριστική υπέρβαση των προβλημάτων, αυτή θα εξαρτηθεί από το γεγονός κατά πόσο θα αλλάξουν οι αντιλήψεις και ο τρόπος ζωής σου.



Νικολέτα     12/07/2012 21:26
Γιατρέ καλησπερα. Εδω και 4 μερες εχω εντονες ζαλαδες,στομαχικες διαταραχες ,τάση λυποθυμιας(αλλά δεν λιποθυμώ) ,οταν παω να δω κατι βλέπω καπως σαν εχω κυλίδες στα ματια μου.Δε ξερω τι φταιει. Εσεις τι λέτε οτι μπορει να έχω; Είναι σοβαρό;

Αγαπητή Νικολέτα, εάν δεν πρόκειται για μια πεπτική λοίμωξη ή για μια νευρολογική κατάσταση, τότε μπορεί να γίνει λόγος για υπερβολικό άγχος με σωματοποιήσεις.



μιχαλης    09/07/2012 23:13
μετα απο χρονιες εξετασεις και δοκιμες φαρμακων για το φουσκωμα στην κοιλια και αφου πλεον οτιδηποτε κι αν φαω μοιαζει να με ενοχλει οι γιατροι κατεληξαν οτι πασχω απο σωματοποιηση αγχους και μου ζητησαν να απευθυνθω σε νευρολογο η ψυχιατρο για να λαβω πλεον φαρμακα αγχους το μονο που ειχα δοκιμασει ηταν το xanax το οποιο φανηκε να βοηθα στην αρχη αλλα κατοπιν τα συμπτωματα ηταν τα ιδια δεν ξερω τι ειδους φαρμακα εννουν μπορει καποιος να βοηθησει εχω απελπιστει!!

Αγαπητέ Μιχάλη, οι δυσλειτουργίες του πεπτικού συστήματος κατά κύριο λόγο οφείλονται στο άγχος. Επομένως, εάν αντιμετωπιστεί το άγχος με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο, τα όργανα που παρουσιάζουν κάποια διαταραχή θα επιστρέψουν ξανά την ομαλή τους λειτουργία. Ενώ ο βασικός λόγος της ύπαρξης των ειδικών είναι να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους ενδιαφερόμενους όταν αυτοί δεν είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στην επίλυση των προβλημάτων τους, και αυτό ισχύει για οποιοδήποτε επάγγελμα.



αφροδιτη    08/07/2012 12:26
γεια σας,θα ηθελα να σας ρωτησω σχετικα με καποια συμπτωματα που παρουσιαζω παροδικα. νιωθω ζαλη κανω εμετους,πονο στον αυχενα ,αδυναμια και καποιες φορες εχω την αισθηση οτι καποιος με σφιγγει στο λαιμο.ολα αυτα κρατανε για περιπου 3 εβδομαδες.εκανα γενικη αιματος οπου ειναι φυσιολογικη,η παθολογος μου ειπε οτι ειναι ιωση και ο ορθοπεδικος οτι ειναι αυχενικο οπου και μου ειπε να βαλω κολαρο.απο το κολαρο ειδα μικρη βελτιωση.ευχαριστω

Αγαπητή Αφροδίτη, από τη στιγμή που έχεις διαπιστώσει την βελτιώση, ποιος θα είναι ο λόγος να αμφισβητήσεις την άποψη του ορθοπεδικού;



Χριστινα    27/06/2012 08:30
Γεια σας. Εδω κ μισο μήνα περιπου έκανα εξετασεις για την καρδια μου. Ενω ηταν ολα απολύτως φυσιολογικά εγω φοβάμαι οτι εκει που κοιμάμαι τα βραδιά θα με πιάσει ανακοπή. Κοινώς εχω ενα αισθημα φόβου ως προς τον θάνατο..οτι δηλαδη θα πεθάνω στον ύπνο. Οι γονείς μου,μου λένε πως αυτο δε γίνεται απο τι στιγμή που δεν εχω φανερώσει κάποιο σύμπτωμα της καρδιάς. Ειναι απλα αγχος ειπαν. Ισχύει;; Ειναι κρίμα απο τα 17 μου να σκέφτομαι οτι θα πεθάνω κ χωρις να εχω προβλήματα.

Αγαπητή Χριστίνα, εσύ η ίδια τι πιστεύεις επί του θέματος, μπορεί όντως κάποιος να πεθάνει από ένα ανύπαρκτο πρόβλημα;



Ευαγγελία    08/06/2012 09:45
Γεια σας, τον τελαιυταίο καιρο νιωθω και γω καποια παραξενα συμπτωματα. ταχυκαρδιες ,δυσκολιες στον υπνο(αυπνιες), ενα σγιξιμο στο στηθος και γενικοτερα μια αισθηση φοβου. πηγα σε γιατρο μου ειπε δεν ειναι κατι παθολογικο.εκοψα το καπνισμα μηπως οφειλονται εκει ολα αυτα, αλλα παραμενουν και με ενοχλουν. ειναι θεμα αγχους; η μηπως εχω κατι ποαθλογικο και πρεπει να κανω διαφορες εξετασεις;

Αγαπητή Ευαγγελία, όταν δεν υπάρχουν έκδηλα συμπτώματα κάποιας παθολογικής κατάστασης, γίνεται λόγος για τη σωματοποίηση του άγχους, ειδικά αυτό αφόρα τις ηλικίες κάτω των 40 ετών. Το άγχος όμως δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με τη διακοπή του καπνίσματος, ούτε με κάποιους άλλους περιορισμούς ή απαγορεύσεις.



Nikos    07/06/2012 22:28
Καλησπέρα σας.. Εδω και 4 μήνες εχω μόνιμες ζαλάδες και ένα είδος ναυτίας κυρίως οταν βρίσκομαι έξω με κόσμο.. Νιώθω οτι το κεφάλι μου κινείται χωρίς βέβαια αυτό να συμβαίνει και ανακατεύομαι..Είναι δυνατόν να είναι ψυχολογικό..? Φοβάμαιμήπως όλη αυτή η κατάσταση έχει σαν βάση κάποιο οργανικό πρόβλημα..αν όχι φοβάμαι οτι η όλη πίεση θα με δημιουργήσει κάτι(πχ. καρδιακό πρόβλημα)..Υ.Γ. Ποτέ δεν έκανα μετό, ούτε λιποθύμισα απο την ζαλάδα.

Αγαπητέ Νίκο, εάν δεν υπάρχει ένα προηγούμενο παθολογικό υπόβαθρο, ποια συγκεκριμένα στοιχεία σε ωθούν να υποθέτεις ένα οργανικό πρόβλημα;



AΡΗΣ    04/06/2012 22:24
καλησπερα σας, εχω απο μικρος αφαιρεσεις (απωλεια συνειδησης για μικρο χρονικο διαστημα) για 18 χρονια επερνα μονο rivotril 1mg...η ζωη μου ηταν φυσιολογικη με αφαιρεσεις καθε 1 με 2 μηνες (παντα ομως μου προξενουσαν τρομο και αισθανομουν πολυ ασχημα για καποια ωρα)...τον τελευταιο χρονο αλλαξα το φαρμακο με σκοπο την ολικη αντιμετωπιση..και παιρνω VIMPAT 100 πρωι και 100 βραδυ μαζι με seroxat 20 kai frisium...ton teleytaio μηνα εχω συνεχως φοβο μην παθω καποια αφαιρεση...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ ΠΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΕΞΩ...το seroxat με βοηθαει αλλα δεν ειναι αρκετο να διωξω τον τρομο και τις σκεψεις μου ...τι μπορω να κανω?

Αγαπητέ Άρη, αν και η περίπτωση σου ανήκει περισσότερο στη δικαιοδοσία του νευρολόγου, θα μπορούσα να προσθέσω ότι η αντιμετώπιση του οποιουδήποτε προβλήματος είναι αποτελεσματικότερη όταν γνωρίζουμε την ουσία του γεγονότος έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να αντιληφθούμε τις πραγματικές του συνέπειες και να τις διαχωρίσουμε από τις πλασματικές, η οποίες επί των πλείστον οφείλονται στον πιθανό κοινωνικό αντίκτυπο και στην αξιολόγηση μας από τους άλλους. Όταν και εάν αντιμετωπιστεί ο φόβος των κοινωνικών επιπτώσεων, τότε μπορεί να εκλείψει και ο φαύλος κύκλος φόβος-πρόβλημα-φόβος, δίνοντας περιθώριο στην προσεκτικότερη μελέτη του καθεαυτού προβλήματος και στην εύρεση των αποτελεσματικότερων λύσεων του.



Σελίδες:   << στη αρχή | << | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | >>