ΔιαταραχέςΘεραπείαGuestbooke-mailΣκοπόςΔημοσιεύσειςΒιογραφικόForum


Yποβάλετε μια Νέα Ερώτηση

Σύνολο ερωτημάτων: 432 Σελίδα: 32η Επιλέξτε κατηγορία:   


Σωματικά συμπτώματα


κικη    11/12/2010 14:12
Γειά σας!πριν 2μιση χρονια μου παρουσιαστικε μια περιεργη ζαλη,εκανα παρα πολλες εξετασεις για να δω αν τρεχει κατι παθολογικο..τα συμπτωματα ηταν πολυ εντονη ατονια,θολουρα στα ματια,πονους στο σωμα και δυνατους πονους στο κεφαλι και στον αυχαινα,ανακατεμα στο στομαχι, τρεμουλο, και γενικα ειχα την αισθηση οτι θα καταρευσω..τα αποτελεσματα των εξετασεω εδειξαν απλα οτι εχω χαμηλη πιεση και ο νευροχειρουργος που επισκεφτικα μου ειπε οτι εχω ενα ελαφρι προβλημα στον αυχαινα αλλα οχι και κατι σοβαρο...εχω επισκεφτει και νευρολογους γιατι ουσιαστικα καταληξαμε πως το προβλημα ειναι το αγχος...πριν εναμιση χρονο αρχισα να κανω φυσικοθεραπειες και ενας παθολογος μου ξεκινησε θεραπεια με entact...εχω δει μεγαλη διαφορα,εχουν φυγει οι πονοι,το ανακατεμα στο στομαχι,το εντονο τρεμουλο αλλα η αισθηση της ζαλης αν και εχει βελτιωθει υπαρχει ακομα....και με ενοχλει ακομα!!μηπως πρεπει να αλλαξω θεραπεια για να συνελθω πιο γρηγορα?η απλα πρεπει να κανω λιγη ακομα υπομονη?απλα ψαχνω και μια δευτερη γνωμη αυτην την στιγμη!

Α. Κοτανίδης - Αγαπητή Κική, ποιος είναι ο λόγος που δεν απευθύνεσαι άμεσα στον ειδικό που είναι αρμόδιος για της εκδηλώσεις του άγχους και τις σωματοποιήσεις του;



κριστι    10/12/2010 12:51
Εδω και λιγο καιρο εχω ενοχλησεις στο στομαχι,πηγα στον γαστρεντερολογο εκανα καποιες εξετασεις που ειπε οτι ειναι κατι σαν γαστ/κη παλινδρομηση.Ενω μου εχουν σταματησει και ενα διαστημα,μολις αγχωθω με ποιανουν παλι τα ιδια συμπτωματα ταση προς εμετο,καουρα,ξυνιλες,δεν εχω ορεξη να φαω.Ολα αυτα προερχονται απο το αγχος τελικα και τι να κανω;

Α. Κοτανίδης - Αγαπητή Κρίστι, υποθέτω πως εφόσον έχεις διαπιστώσει ότι τα συμπτώματα σου προέρχονται από το άγχος, και σ’αυτό συνήθως οφείλεται η πλειοψηφία των γαστρεντερικών διαταραχών, θα ήταν φρόνιμο και αναγκαίο να αντιμετωπιστούν οι αιτίες που το προκαλούν



Δημητρης    24/02/2008 23:58
Ειμαι 39 ετων και πριν απο 2 μηνες ειχα καποια προβληματα υγειας,οπως δυσκολια στην ουρηση και πονο αναμεσα στα ποδια κατω απο τα γεννητικα οργανα. Επισκευθικα σχεδον ολους τους γιατρους του νησιου απο παθολογους,ουρολογους μικροβιολογους και αρχισα με ακτινογραφιες υπερηχα σε νεφρα ουροδοχο κυστη προστατη εξεταση PSA προστατη εξετασεις αιματος ουρων χωρις ομως να δειξουν τιποτα.Για να μην λεω πολλα μετα απο της αποφασεις ολων των γιατρων οτι δεν εχω κατι σοβαρο εκτος απο μια προστατιτιδα που με μια φαρμακευτικη αγωγη που μου εδωσε ουρολογος ειμαι καλητερα,εγω δεν εχω ησυχαση αντιθετα εχω τωρα αλλα συμπτωματα οπως τρεμουλο ορισμενες ωρες της ημερας δεν μπορω να κοιμηθω γιατι ακουω τους παλμους της καρδιας μου και ταυτοχρονα τρεμουλο τη νυχτα. Σκεφτομαι συνεχεια οτι ολοι οι γιατροι που εχω επισκευτει συνολο 7 εχουν πεσει εξω στις διαγνωσεις τους και ισως εχω κατι ποιο σοβαρο. Ενας παθολογος μετα απο πολλες επισκεπσεις μου εγραψε κατι χαπια ηρεμιστικα XANAX και οταν το περνω ειμαι καλα.Μιπως ομως απλα ηρεμουν το μυαλο και πισω υπαρχει καποια πολυ σοβαρη παθολογικη ασθενεια? Μηπως πρεπει να κανω κιαλλες εξετασεις? θελω τη γνωμη σας,ευχαριστω

Α. Κοτανίδης – Αγαπητέ Δημήτρη ! Υποθέτω πως το πρόβλημα με τον προστάτη , παρακίνησε μια υποβόσκουσα σωματοποίηση της αγχώδης διαταραχής , οι αιτίες της οποίας είναι ψυχολογικές .



stelios    15/02/2008 18:34
γιατρέ, γιατί οι διαταραχές του γαστρεντερικού (συγκεκριμένα) συστήματος οφείλονται στις ψυχολογικές συγκρούσεις;

Α. Κοτανίδης – Αγαπητέ stelio ! Επειδή ο κεντρικός ρυθμιστής των οργάνων είναι ο εγκέφαλος , επομένως όσο λιγότερο είναι φορτισμένος με τα προβλήματα που δεν μπορεί να λύσει , τόσο πιο εύστοχα αντεπεξέρχεται στις υποχρεώσεις του .



Ιόλη    14/02/2008 13:57
Κύριε Κοτανίδη γειά σας, Καταρχήν συγχαρητήρια για το site σας.Πιστεύω ότι με τις συμβουλές σας ήδη αρκετοί συνάνθρωποί μας εχουν βρεί λύση& ηρεμία στο πρόβλημά τους.Να σας πω και το δικό μου:Εδώ και πολύ καιρό λόγω του χαρακτήρα μου όλες μου οι φοβίες και τα άγχη εκδηλώνονται με διάφορα συμπτώματα.Τον τελευταίο καιρό,υποφέρω απο το σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου.Έχω διαβάσει πολλούς τρόπους αντιμετώπισης είτε με (διατροφή,χάπια-έχω πάει σε γαστρεντερολόγο,δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη πάθηση& ο γιατρός κατέληξε στο ότι έχω το σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου)αλλά βελτίωση καμία.Πονάω συνέχεια,έχω πρήξιμο και το μυαλό μου είναι εκεί.Ακούω από πολλούς ότι είναι ψυχολογικο.Έχετε να μου προτείνετε κάποιο τρόπο αντιμέτωπισης; Ευχαριστω εκ των προτέρων

Α. Κοτανίδης – Αγαπητή Ιόλη ! Πράγματι , πιστεύω πως οι διαταραχές του γαστρεντερικού συστήματος οφείλονται στις ψυχολογικές συγκρούσεις , επομένως , η αντιμετώπιση τους θα είναι η ίδια με την αντιμετώπιση των άλλων εξωτερικεύσεων του άγχους – η αναζήτηση των αγχογόνων αιτιών και η αλλαγή των δυσπροσαρμοστικών αντιλήψεων και επακόλουθων συμπεριφορών , που εμποδίζουν την ομαλή λειτουργία του ανθρώπου στην καθημερινότητα του .



Απόστολος    11/02/2008 18:29
Απο νεανικά χρόνια είχα ευαίσθητο στομάχι . Στη κάθε στεναχώρια αισθανόμουν να συσπάται. Με τα χρόνια απέκτησα δυσπεψία .Δεν μπορούσα να χωνέψω όλες τις τροφές είχα φουσκώματα και ρεψίματα. Τώρα στα 57 έχει δημιουργηθεί ένας φαυλος κύκλος . Η δυσπεψία μου δημιουργεί κατάθλιψη και η καταθλιψη δυσπεψία. Ο γαστερολογος εκρινε οτι είναι σωματοποιημενο συμπτωμα και μου έδωσε zanax. O παθολόγος μου εχει δώσει εδω και τρία χρόνια cipralex 1x1 και lexotanil 0,5x2 μεσημερι βραδυ. Τα συμπτώματα βελτιώθηκαν με μικρές εξάρσεις οταν παραφάω η οταν στεναχωρεθώ αλλά γρήγορα υποχωρούν . Ερώτηση : Τα φάρμακα μέχρι πότε θα τα παίρνω ? Ευχαριστώ

Α. Κοτανίδης – Αγαπητέ Απόστολε ! Από τη στιγμή που τα προβλήματα οφείλονται στις ψυχολογικές συγκρούσεις , βασισμένες στην δυσαρέσκεια με την πραγματικότητα , προφανώς η φαρμακευτική αγωγή γίνεται απαραίτητη και αναπόφευκτη έως την οριστική αντιμετώπιση τους , την αλλαγή του τρόπου αντίληψης και την μετατροπή της καθημερινότητας σε ευχάριστο πλαίσιο , διότι τα φάρμακα αντιμετωπίζουν την σωματοποίηση μόνο σε συμπτωματικό επίπεδο .



χριστιάνα    10/02/2008 17:38
Αγαπητέ γιατρέ, συγχαρητήρια για το υπέροχο site σας. Έιμαι φοιτήτρια (23 ετών) και εδώ και δύο μήνες δεν μπορώ να κοιμηθώ σχεδόν καθόλου τα βράδια. Ξυπνώ μέσα στον ύπνο μου, ιδρωμένη, βλέποντας άσχημα όνειρα και τρέμοντας ολόκληρη. Επιπλέον, και εκεί που θα είμαι για καφέ θα αισθανθώ μούδιασμα του σώματος ή του κεφαλιού και πολλές φορές ενοχλήσεις στο στομάχι, νιώθωντας ότι θα πεθάνω. Δεν ξέρω εάν είναι φόβος ή άγχος αλλά θέλω να ξαναβρώ τον παλιό μου εαυτό. Η όλη αυτή κατάσταση υπάρχει εδώ και 2 χρόνια, από τότε δηλαδή που είδα τους παπούδες μου να πεθαίνουν μπροστά στα μάτια μου στο σπίτι μας. Τώτα τελευταία βέβαια τα πράγματα έχουν χειροτερέψει αφού φοβάμαι να κοιμηθώ πλέον. Σκέφτηκα να πάω σε κάποιο ψυχίατρο ή ψυχολόγο αλλά δεν θέλω με τίποτα να πάρω φάρμακα. Εσείς τί μου προτείνεται? Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προταιρων.

Α. Κοτανίδης – Αγαπητή χριστιάνα ! Υποθέτω ότι ο θάνατος των παππούδων σου δεν ήταν η αιτία , αλλά – αφορμή για την εκδήλωση των σωματοποιήσεων του άγχους , το οποίο προφανώς προϋπήρχε αλλά δεν είχε συσσωρευτεί στο βαθμό εξωτερίκευσης . Επομένως , εάν βρεις τον παλαιό εαυτό σου , αυτό θα σημαίνει ότι αργά ή γρήγορα θα ξαναεμφανιστούν τα προβλήματα . Όσο αφορά την φαρμακευτική αγωγή , νομίζω πως εάν η κατάσταση σου επιτρέπει να την αποφύγεις και είσαι διατιθεμένη να ερευνήσεις για τις πραγματικές αιτίες της κατάστασης σου , ώστε να την αντιμετωπίσεις ριζικά και ολοκληρωμένα , τότε αυτή θα μπορούσε να αποφευχθεί .



Νάσια    28/01/2008 12:04
Κύριε Κοτανίδη σας έχω ξαναστείλει,είμαι λίγο καλύτερα, απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχω ακόμη ζαλάδες,ενώ και οι εξαιτάσεις αίματος που έχω κάνει είναι πάρα πολύ καλές και ξέρω και ποιός είναι ο λόγος που η ψυχολογία μου είναι έτσι.προσπαθώ να ξεχαστώ αλλα το σκέφτομαι.νιώθω όλη μέρα και κάθε μέρα ένα χάσιμο,ταχυπαλμίες,ζαλάδες,κομάρες κλπ.τί να κάνω? υπάρχει περίπτοση να λυποθημίσω ή να πάθω κατι άλλο?ευχαριστώ!!!

Α. Κοτανίδης – Αγαπητή Νάσια ! Μήπως θα ήταν προτιμότερο να αναζητήσεις τις αιτίες της ψυχολογικής σου κατάστασης και να προσπαθήσεις να τις λύσεις ;



ΔΗΜΗΤΡΗΣ    25/01/2008 20:23
ΓΙΑΤΡΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΕΙΜΑΙ 38 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΥΧΝΑ ΖΑΛΑΔΑ ΦΟΥΣΚΩΜΑ ΣΤΟ ΕΝΤΕΡΟ,ΔΥΣΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΟΡΕΞΙΑ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4-5 ΩΡΕΣ ΣΥΝΕΡΧΟΜΑΙ,ΟΤΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΚΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΣ,ΚΟΛΟΝΟΣΚΟΠΗΣΗ,ΓΑΣΤΡΟΣΚΟΠΗΣΗ,ΑΙΜΑΤΟΣ,ΑΞΟΝΙΚΕΣ Κ.Λ.Π.ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΦΕ ΚΑΠΟΥΤΣΙΝΟ ΠΟΥ ΕΠΙΝΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΠΑΘΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ,ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΚΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΟΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ,ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΙΑΤΡΟΣ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΘΩ ΕΝΑ ΝΕΥΡΟΛΟΓΟ.ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ DOGMATYL ME ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΣΤΗ ΧΩΝΕΨΗ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΠΗΡΑ 1 ΤΩΝ 200mg KAI THN ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΕΝΟΙΩΣΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ 25/12/07.ΤΩΡΑ 25/1/08 ΕΠΑΘΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΦΕ.ΕΧΩ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΝΗΛΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΜΑΙ ΑΚΕΦΟΣ ΚΑΙ ΝΟΙΩΘΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ,ΒΕΡΙΕΜΑΙ ΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ κ.λ.π.ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΩ ΓΥΡΙΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΟΤΙ ΠΑΛΙ ΣΤΙΣ 21/01/08 ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ DOGMATYL ENOIVSA POLY KALYTERA META 0,5-1 ΩΡΑ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Α. Κοτανίδης – Αγαπητέ ΔΗΜΗΤΡΗ ! Κατά την άποψη μου , οι πλειοψηφία των γαστρεντερικών διαταραχών είναι ψυχολογικής προέλευσης και η αποτελεσματικότητα του DOGMATYL επανατεκμηριώνει αυτό .



Ελένη    24/01/2008 19:19
Αγαπητέ κύριε Κοτανίδη. Έχω πόνο στα αυτιά εδώ και μια εβδομάδα. Είχα και έντονο πονόλαιμο, αλλαα με αγωγή που δεν ολοκλήρωσα ο πονόλαιμος υποχώρησε. Φοβάμαι για καρκίνο του λάρυγγα αν και δεν έχω άλλα συμπτώματα. Προφανώς είναι καρκινοφοβία...

Α. Κοτανίδης – Αγαπητή Ελένη ! Σκέφτηκες να απευθυνθείς άμεσα σε έναν ΩΡΛ , μήπως και μπορέσει να σου λύσει τις αμφιβολίες ;



Σελίδες:   << στη αρχή | << | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | >>