ΔιαταραχέςΘεραπείαGuestbooke-mailΣκοπόςΔημοσιεύσειςΒιογραφικόForum


Yποβάλετε μια Νέα Ερώτηση

Σύνολο ερωτημάτων: 412 Σελίδα: Επιλέξτε κατηγορία:   


Σωματικά συμπτώματα


Ευγενεία    27/08/2015 16:52
Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι πολύ λεπτό και πραγματικά δυσκολεύομαι: Μετά από σχεδόν 20 χρόνια χωρίς τον σύντροφό μου, υπάρχει δυσκολία να πραγματοποιηθεί η απαιτούμενη διαστολή για γυναικολογική εξέταση, ακόμη και για test Pap (ακόμα και με γυναίκα λήπτρια δείγματος). Νιώθω φριχτά. Αναρωτιέμαι, στην περίπτωση που θα έχω κάποια στιγμή κάποιο σύντροφο τι πρόκειται να γίνει... πιστεύω ότι θα αποχωρήσει με την πρώτη... Η κατάσταση με έχει φέρει πολλές φορές σε οδυνηρή θέση κατά την προσπάθεια papa test, τόσο που έχω 4 χρόνια να πάω σε γυναικολόγο. Συγγνώμη για τη μακρυγορία μου, αλλά κάτι πρέπει να γίνει. Στον ειδικό ψ.υγείας που βλέπω για άλλους λόγους (και είναι εξαιρετικός) δεν τολμω να πω κάτι τέτοιο κατά πρόσωπο - ίσως αν ήταν γυναίκα να μπορούσα.Δεν ξέρω αν είναι ψυχολογικό, ίσως είναι σωματικό καθαρά το πρόβλημα. Ίσως χρειάζεται κάποια είδικότητα δεν ξέρω όμως ποια. Χίλια ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την απάντηση. Νάστε καλά.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση πιθανότατα πρόκειται για τις συνέπειες της σεξουαλικής απαγόρευσης (η μακρόχρονη πορεία χωρίς ερωτικό σύντροφο συνηγορεί υπέρ τέτοιας υπόθεσης), οπότε υπάρχει αρκετό ενδεχόμενο το πρόβλημα να λυθεί σταδιακά με την άρση των απαγορεύσεων, η οποία επιτυγχάνεται κατά τη γενική αλλαγή των αντιλήψεων περί της σεξουαλικότητας και περί της ηθικής μέσω ψυχοθεραπευτικής διαδικασίας.



Νανσυ    25/07/2015 02:47
γεια σαςς!! Ειμαι η Νανσυ και ειμαι 18 χρονων. Φετος τελειωνω το σχολειο και εχω ενα μεγαλο προβλημα (κατα την γνωμη μου) στο διαβαζμα....δεν ξερω για πιο λογο το εχω η γιατι αυτο συμβαίνει μονο σε μενα αλλα θελω επιτέλους να σταματησει. Οταν λοιπον έρχεται η σειρα μου να διαβασω το μαθημα η εστω και 5 σειρουλες με πιανει τρομερη ταχυπαλμια, δεν μπορω να αναπνευσω σωστα με αποτελεσμα να σταματαω σε καθε λεξη και η φωνη μου κοβεται...που ακουγεται και που οχι...ιδρωνω πολυ και μεχρι και το τελος της ωρας τρεμουν τα χερια μου...δεν ξερω τι να κανω ειλικρινα...εχω μιλησει σε καθηγητές μου αλλα με αναγκαζαν να διαβαζω με το ζορι και πλεον το βλεπω ολο αυτο σαν εναν εφιαλτη...δεν ντρέπομαι τα αλλα τα παιδια και διαβαζω πολυ ωραια αλλα δεν ξερω γιατι με πιανουν ολα αυτα...δεν θα ηθελα να περασω σε καποιο πανεπιστήμιο και οταν ειναι η σειρα μου για παρουσιασεις να με συνοδευει κανενα ασθενοφόρο 😛 αυτο ηταν το δικο μου το προβλημα και ελπιζω να βρεθει μια λύση

Μήπως στις παρόμοιες περιπτώσεις έχει νόημα να απευθυνθεί κάποιος σε έναν ειδικό άμεσα ώστε να προκύψει η ευκαιρία άμεσης δυνατότητας αποσαφήνισης της κατάστασης;



Αναστασία    09/07/2015 21:46
Με ποιο γιατρό πρεπει να κλείσω ραντεβού πάλι με νευρολογο;

Η αρμοδιότητα αντιμετώπισης των ψυχογενών εκδηλώσεων ανήκει στον κλάδο ψυχιατρικής



Aναστασια    09/07/2015 14:41
Νε μεν εχω μυωπία κ λίγο αστυγματισμο αλλά κάτι άλλο δ υπάρχει είχα επισκεφτεί 2 φορές οφθαλμίατρο όταν άρχισε το πρόβλημα.εχω περάσει κ απο 3 νευρολογους κ όλοι μ γραφανε αντικαταθλυπτικα κάποια πήρα κιόλας αλλά δ με βοηθησανε-symbalta αν θυμάμαι καλά τι άλλο θα μπορούσε να ειναι κ απο ποιον γιατρό να περάσω;;;εχω κανει κ μαγνητική η οποία επίσης δ έδειξε κάτι...συγνώμη κ σας ευχαριστώ προκαταβολικα

Ένας από τους έγκυρους τρόπους εξακρίβωσης του ψυχολογικού υποστρώματος των σωματικών συμπτωμάτων σχετίζεται με τη δοκιμαστική χρήση των αγχολυτικών σκευασμάτων. Δηλαδή, εάν με τη λήψη του αγχολυτικού τα συμπτώματα ελαττώνονται ή υποχωρούν αυτό υποδηλώνει ότι ενδεχομένως πρόκειται για σωματοποίηση συνδεδεμένη με κάποια ψυχολογική σύγκρουση. Βέβαια, το βέλτιστο είναι να αποφεύγονται οι εκτιμήσεις από απόσταση και κατά το δυνατό η εκτίμηση να διαμορφώνεται από τον ειδικό με άμεση και λεπτομερή εξέταση του φαινομένου.



Αναστασία    08/07/2015 18:28
Γεια σας!βρηκα αυτό το σάιτ κ χάρηκα πολυ μήπως με βοηθήσετε η με καθόδηγησετε.πρι από 2,5 χρόνια έχασα τν αδερφό μου κ μετά απο λίγο κάρο άρχισε να μ ενοχλεί το δεξί μ μάτι να πονάει κ να μ φαίνεται ότι ειναι πιο μεγάλο απ το αριστερό.τι μπορώ να κάνω γι αυτό;

Αρχικά είναι αναγκαίο να αποκλειστεί κάποιο ενδεχόμενο από την πλευρά του οφθαλμίατρου



ΝΙΚΟΛΕΤΑ    06/07/2015 10:11
ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΕΔΩ ΚΑΙ 3-4 ΜΕΡΕΣ ΝΙΩΘΩ ΠΟΝΟΥΣ ΣΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΩ ΔΕΚΑΤΑ ΠΥΡΕΤΟ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΙΩΘΩ ΑΡΚΕΤΗ ΚΟΥΡΑΣΗ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΥ.ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?ΣΕ ΤΙ ΓΙΑΤΡΟ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ?

Ο πρώτος ειδικός στον οποίο απευθυνόμαστε στην περίπτωση των σωματικών συμπτωμάτων είναι είτε ο παθολόγος, είτε ο γενικός γιατρός.



ΚΟΣΜΑΣ    28/05/2015 08:35
ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 25ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΤΩΣΙ ΑΠΟ 5ΟΡΟΦΟ ΜΕ ΚΑΤΑΓΜΑ ΣΤΟΝ 7ΟΜΟ ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΜΕ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΝΩΣΙ ΤΟΥ ΝΟΤΙΕΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΤΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΣΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΠΑΩ ΝΑ ΠΕΣΟ ΕΧΩ ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟ ΕΙΜΑΙ 67 ΕΤΩΝ ΜΠΩΡΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ.

Μπορεί να είναι και από το ατύχημα, και από κάποια άλλη αιτία, την οποία όμως μπορεί να διευκρινίσει μόνο ένας ειδικός κατά την άμεση εξέταση του ζητήματος.



Αλεξανδρα    25/05/2015 02:48
Γεια σας Εδω και 5 μερες εχω πυρετο,πηγα στο γιατρο και εκεινος διεγνωσε στρεπτοκοκκικη φαρυγγιτιδα,μου εδωσε αντιβιωση και εχω πιει για 3 μερες πρεπει να πιω για 7.Την 5 μερα ξυπνησα απυρετη αλλα το βραδυ ανεβασα ενα 37.7,εκανα εξετασεις αιματος και βγηκαν καλες εκτος απο τη CRP που ειναι ανεβασμενη εξαιτιας της φλεγμονης στο λαιμο μου ειπαν,σημερα που δεν ειχα ολη μερα ημουν χαρουμενη αλλα το βραδυ που ανεβασα μου κοπηκαν τα ποδια απο το φοβο μου,τι λετε να συμβαινει με μενα? Ευχαριστω πολυ

Φαίνεται πως στη συγκεκριμένη περίπτωση οι προσδοκίες δεν αντιστοιχούσαν στην πραγματικότητα, καθώς η πρώτη πτώση του πυρετού δεν σημαίνει το οριστικό τέλος του προβλήματος αλλά υποδηλώνει μόνο την αρχή της ύφεσης. Εφόσον δεν επαληθεύτηκαν οι προσδοκίες, προέκυψε η απογοήτευση ή ενδεχομένως και η απόγνωση.



ΦΑΝΗ    20/05/2015 21:13
Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Είστε και νευρολόγος; Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν προληπτικά μέτρα για το εγκεφαλικό, γιατί έχω βαρύ ιστορικό με την μητέρα μου και τη δική της κι ανησυχώ γιατί πλησιάζω στην ηλικία που τους συνέβη... και δεν ξέρω τι χρειάζεται να κάνω.

Η καλύτερη πρόληψη των σωματικών παθήσεων σχετίζεται με τον τρόπο ζωής και με την αποφυγή των στρεσογόνων καταστάσεων, διότι ο τρόπος ζωής (η διατροφή, η σωματική εξάσκηση, η αποφυγή της καθιστικής καθημερινότητας κ.λπ.) προσδιορίζει την ανθεκτικότητα των συστημάτων του οργανισμού, ενώ το στρες και το άγχος υπερφορτώνουν τις λειτουργίες του και προκαλούν την πρόωρη εξασθένηση των ζωτικών αποθεμάτων.



myrto    24/03/2015 20:22
Καταρχάς να εκφράσω τις ευχαριστίες και τα συγχαρητήρια για το site και τη βοήθεια που δίνετε. Εν συντομία, τα δικά μου συμπτώματα αφορούν σωματικά συμπτώματα και διάχυτες ενοχλήσεις. Το τελευταίο διάστημα έχω πόνους στις αρθρώσεις των χεριών και γενικώς μυοσκελετικούς πόνους, τους οποίους οι ειδικοί στους οποίου κατέφυγα(παθολόγος, ρευματολόγος, ορθοπεδικός) δεν μπορούν να συνδέσουν με κάποια παθολογική κατάσταση. Παλαιότερα είχα και τα κλασικά συμπτώματα με διαρκείς πονοκεφάλους, δύσπνοια, ταχυκαρδίες, αλλά τώρα απορώ, είναι δυνατό η ψυχολογία να επηρεάζει τα οστά και τους μυς? Σας ευχαριστώ.

Η ψυχολογία είναι δυνατόν να επηρεάζει το μυϊκό τόνο, ο οποίος στη συνέχεια αντανακλά στο οστικό σύστημα στην περίπτωση διατήρησής του συνεχώς σε υπερβολικά αυξημένο επίπεδο. Ωστόσο η κάθε περίπτωση προϋποθέτει την εξατομικευμένη προσέγγιση ώστε να εκτιμηθούν επαρκώς αρκετοί άλλοι παράγοντες (ο τρόπος ζωής, η εκγύμναση, ιδιαιτερότητες τις μορφολογικής δομής, κάποιες προδιαθέσεις κ.λπ.).



Σελίδες:   << στη αρχή | << | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | >>