ΔιαταραχέςΘεραπείαGuestbooke-mailΣκοπόςΔημοσιεύσειςΒιογραφικόForum


Yποβάλετε μια Νέα Ερώτηση

Σύνολο ερωτημάτων: 448 Σελίδα: 15η Επιλέξτε κατηγορία:   


Φάρμακα


Γεωργια    01/03/2013 17:54
καλησπερα σας...το valdoxan ενδεικνυται για κοινωνικη φοβια και πανικους; σας ευχαριστω!!

Αγαπητή Γεωργία, γενικά, όλα τα σύγχρονα αντικαταθλιπτικά σκευάσματα χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση των εξωτερικών εκδηλώσεων και συνόδων συμπτωμάτων της Διαταραχής Πανικού



ντενια    01/03/2013 14:15
Γεια σας το ονομα μου ειναι ντενια.απο το σεμπτεμβρη του 2012 εως και το τελος δεκεμβρη επαιρνα το σεροξατ τον 20 η οικονομικη κριση με αναγκασε να το σταματησω αποτομα γιατι δεν ειχα χρηματα να το παρω λογο του οτι εμεινα χωρις δουλεια ας μην σας κουραζω με αυτα η ερωτηση μου ειναι εδω και τεσσερις μερες ξαναρχισα το σεροχατ ξεκινησα με μισο τεσσερις μερες και απο σημερα πηρα ολοκληρο σε ποσες μερες θα δρασει?το εχω ξαναπαρει αλλα δεν θυμαμε σε ποσο καιρο εδρασε οι πονοι που νοιωθω στα εντερα και τα γουργουριτα μπορει να ειναι απο το φαρμακο?τι μπορω να κανω για να αποφυγο τη ναυτια που μου προκαλει?σας ευχαριστω περιμενω συντομα την απαντηση σας.

Αγαπητή Ντένια, συνήθως η δράση των αντικαταθλιπτικών σκευασμάτων αναπτύσσεται μετά τη δεύτερη εβδομάδα από την έναρξη της αγωγής. Επίσης, δεν υπάρχει φάρμακο που επιδρά μόνο σε όργανο-στόχο, επειδή η λήψη του συνοδεύεται από τη διανομή δια του αίματος, το οποίο το μεταφέρει σε όλο το σώμα. Επομένως η ουσία του φαρμάκου θα επηρεάσει και τα υπόλοιπα όργανα και συστήματα, προκαλώντας αντιδράσεις, ανάλογες με τις προσαρμοστικές και αμυντικές ικανότητες του συγκεκριμένου οργανισμού.



κατερινα    25/02/2013 13:58
Η ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ ΤΑVALTOXAN ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΑ XANAX ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΕΧΩ ΤΑΛΕΠΩΡΕΙΘΗ ΠΟΛΥ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ XANAX ZOLOFT ΞΕΠΕΡΑΣΑ ΤΙΣ ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΦΕΡΩ ΑΠΟ ΥΠΝΗΛΙΑ

Αγαπητή Κατερίνα, η εξάρτηση από τα ψυχοτρόπα φάρμακα είναι ένας μύθος, βασισμένος στην έλλειψη αναγκαίας γνώσης, διότι δεν πρόκειται τόσο για την εξάρτηση, όσο για την αδυναμία αιτιολογικής αντιμετώπισης των προβλημάτων. Εφόσον τα φάρμακα (εκτός των αντιβιοτικά) δεν θεραπεύουν, αλλά προσωρινά ανακουφίζουν, αυτονόητη είναι η ανάγκη λήψης τους εφ’ όρου ζωής, καθώς οι αιτίες, που έχουν προκαλέσει το πρόβλημα και συνεχίζουν να το επηρεάζουν, παραμένουν αμετάβλητες.



ειρηνη     18/02/2013 21:39
Γιατρε καλησπερα.Συγχαρητηρια για το εργο σας.Ειμαι 31 χρονων κ μετα απο μια σοβαρη περιπετεια υγειας που ειχε η μητερα μου,αρχισα να εχω κοπωση,μαζι με ζαλη,τασεις λιποθυμιας,αγοραφοβια,με αποτελεσμα αυτο το φαινομενο να με περιορισει πολυ κοινωνικα.Αφου επισκεφτηκα πολλες ειδικοτητες γιατρων,αποφασισα πριν ενα χρονο να παω σε Ψυχιατρο ο οποιος μου εδωσε entact 10mg.Το παιρνω καθε βραδυ,Τα συμπτωματα αν και δεν υπαρχουν στην ενταση που υπηρχαν,συνεχιζουν να με ταλαιπωρουν.Η παθολογος μου,αν και κατανοω πως δεν ειδικευεται στην Ψυχιατρικη μου ειπε πως η δοση που λαμβανω ισως δεν με καλυπτει και θα επρεπε να την αυξησω στα 20mg.για να εξαφανιστουν τα συμπτωματα.Θα εκτιμουσα πολυ τη γνωμη σας,πανω στο διλλημα μου.Να συζητησω με το γιατρο μου και να του ζητησω να μου αυξησει τη δοση η\\\\\\\' να συνεχισω να λαμβανω τη δοση που παιρνω και να περιμενω να εξαληφθουν τα συμπτωματα πιο αργα;Μηπως η δοση των 10mg. μαζι με τη δικη μου προσπαθεια,φερουν το ιδιο αποτελεσμα και νικησω;Σας ευχαριστω εκ των προτερων.

Αγαπητή Ειρήνη, εάν παρατηρείται μια σταθερή θετική πορεία, ποιος θα είναι ο λόγος της βιασύνης; Σε κάθε περίπτωση, όσο περισσότερη ειλικρίνεια επιτυγχάνεται στη σχέση με τον ειδικό, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες πιο εύστοχης ανταπόκρισης του.



Νανσυ    12/02/2013 20:13
ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ. Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΑΓΧΟΣ. ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΟΝ ΕΙΔΕ ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΜΙΣΟ ΧΑΠΙ SOLIAN ΤΩΝ 100MG ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!

Αγαπητή Νάνση, συνήθως η αποτελεσματικότητα της φαρμακευτικής αγωγής εκτιμάται κατά το πρώτο δίμηνο από την έναρξή της. Η κάθε αγωγή διακόπτεται σταδιακά. Η διάρκεια της εξαρτάται από το βαθμό υποχώρησης των συμπτωμάτων, και, κατά κανόνα, η λήψη της συνεχίζεται εντός εξαμήνου μετά την εξάλειψη τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει την οριστική υπέρβαση του προβλήματος, διότι τα φάρμακα δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν τις αρχικές αιτίες των ψυχικών συγκρούσεων.



ελενι    11/02/2013 01:37
Είμαι 66 έτος, περνο 15 χρόνια αναφρανιλ 75γρ και μιρτατσαπιν 30γρ. Έχω σταματήσει από δουλειά 1996 λόγο πσιχολογικο πρόβλημα. Εδο και 4-5 χρόνια ακούω λογια στο μυαλο . Οτι βαζουνε τα παιδιά η ο άντρας μου μια κασέτα και μου μιλάνε για τα προβλήματα τισ δουλειάς μου. Οταν κάνουμε συζήτηση για αυτό το θέμα μου λένε οτι δεν υπάρχει αυτο το μιχανιμα που με μιλάει. Οταν βλέπω άλλους/χε νους εχω τιν εντύπωση ότι ακούνε και αυτοί τιν κασέτα να παίζει και τα λόγια τα ακουνε και με γελάνε. Κύριε γιατρε, ι φωνές τα λόγια γίνονται μεσα στον οργανισμό στο μυαλό. Είναι κακά λόγια που ακούω και φέρνουν να μαλώσω με τον άντρα και με τα ανιψιά μου. Σασ ευχαριστώ που μπορώ να σασ κάνουμε τισ ερωτήσεις. Ελένη

Αγαπητή Ελένη, ίσως θα είχε νόημα να συζητήσεις το θέμα αυτό με τον ειδικό που σε παρακολουθεί, ώστε να τροποποιηθεί η αγωγή σου, διότι υπάρχει ένα ενδεχόμενο ότι τα συμπτώματα της τελευταίας πενταετίας να οφείλονται στις συνέπειες της.



ΠΟΠΗ Τ.    09/02/2013 17:41
ΓΕΙΑ ΣΑΣ.EIMAI 41 EΤΩΝ Κ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ DEPREVIX 3 XRONIA.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕς ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΟΥ.ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΑΡΑΛΗΨΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΕΧΩ ΠΟΝΟΚΕΦΩΛΟ ΕΜΕΤΟΥΣ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ;Κ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ;

Αγαπητή Πόπη, αυτό που περιγράφεις θα μπορούσε περισσότερο να καταταχθεί στο φαινόμενο στέρησης από το φάρμακο, παρά στις παρενέργειες του.



ELENH    08/02/2013 15:04
ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 3,5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΡΝΩ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ 1 CYMBALTA ΤΩΝ 60 ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ 249 ΚΑΙ ΤΡΑΝΣΑΜΙΝΑΣΕΣ SGPT 37.ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΣΕ ΟΥΡΟΛΟΙΜΩΞΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

Αγαπητή Ελένη, συνήθως τα αντικαταθλιπτικά φάρμακα μπορούν να λαμβάνονται εφ όρου ζωής εφόσον δεν παρουσιάζονται κάποιες παρενέργειες άμεσα, κατά το πρώτο χρονικό διάστημα, με την έναρξη της αγωγής. Από την άλλη πλευρά, τα φάρμακα δεν αντιμετωπίζουν τις αιτίες που προκαλούν ψυχικές συγκρούσεις. Επομένως και η επιτυχία της διακοπής τους εξαρτάται καθαρά και μόνο από την ύφεση των εξωτερικών εκδηλώσεων, των συμπτωμάτων που συνοδεύουν τις συγκρούσεις.



vasilis    28/01/2013 00:10
γιατρε μια ερωτηση σα παρακαλω περνω εδω και 5 μηνες serotax 1 καθε βραδι τον 20μ και θελω να το κοψω σε συνενοιση με το γιατρο παντα θελω να μου πειτε αν η αποσυρση ειναι ευκολη και ποσο καιρο διαρκουν τα συμπτωματα? ρωταω γιατι ενημερωνομε οτι ειναι εξαρτισιογωνο σασ ευχαριστω

Αγαπητέ Βασίλη, η επιτυχία απόσυρσης από οποιαδήποτε φαρμακευτική αγωγή άμεσα συσχετίζεται με το βαθμό αντιμετώπισης των πρωταρχικών αιτιών του προβλήματος που απαίτησε τη φαρμακευτική παρέμβαση. Εάν οι αρχικές αιτίες έχουν αντιμετωπιστεί επαρκώς, τότε η διαδικασία της αποκοπής θα είναι ανώδυνη και ομαλή. Διαφορετικά, η παραμονή των αιτιών δύναται να καταστήσει την ανάγκη συνέχειας της φαρμακευτικής υποστήριξης, η οποία σε αρκετές περιπτώσεις παρερμηνεύεται ως φαρμακευτική εξάρτηση.



miria    27/01/2013 22:55
ΓΕΙΑ ΣΑΣ!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΒΛΑΠΤΕΙ ΕΝΑΝ ΑΣΘΕΝΗ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ.Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ(Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΒΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΕΡΙΝΗ,ΕΙΧΕ ΠΙΟ ΒΑΡΙΑ ΑΓΩΓΗ,ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ 20 ΕΤΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ), ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.ΠΕΡΝΕΙ RISPERDAL ΤΩΝ 2mg ΜΙΣΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΜΙΣΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΙ 1 ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ 1 ZYPREXA ΤΩΝ 5mg ΜΟΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ!ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΝΩ ΚΟΙΜΑΤΑΙ Κ ΑΛΛΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΦΑΓΗΤΟ!ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΣΤΙΣ 17/12/2012 ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ,ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΟΥΜΕ ΚΡΥΦΑ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ!

Αγαπητή Μαρία, η πρακτική της «κρυφής» αγωγής χρησιμοποιείται αρκετά συχνά κυρίως από τους ανήσυχους, και πιεστικούς γονείς, όταν επικρατεί η απαίτηση άμεσης παρέμβασης και επίλυσης ενός προβλήματος, αλλά ταυτόχρονα εκλείπει αρκετή θέληση της θεμελιώδους αντιμετώπισης του. Στις περιπτώσεις αυτές προκύπτει μια σειρά ερωτήσεων όπως: πως θα αισθάνεται το άτομο όταν αποκαλυφθεί ότι είχε πραγματοποιηθεί η παρέμβαση εν άγνοιά του και πως θα αντιδράσει, και εάν παραμένει αρνητικός ως προς την αγωγή, ποιος θα αναλάβει τον έλεγχο και τη φροντίδα του εφ όρου ζωής; κ.λπ. Από την άλλη πλευρά η «εύκολη» λύση της φαρμακευτικής αγωγής στερεί το στενό του οικογενειακό περιβάλλον να προβληματιστεί με τις καταστάσεις και συμπεριφορές που επικρατούν εντός της οικογένειας, οι οποίες και αποτελούν σε αρκετές περιπτώσεις την αίτια της «προβληματικότητας» των παιδιών.



Σελίδες:   << στη αρχή | << | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | >>